MrsKr mom28_ salı günü sağlık ocağında ilaç yazdıracaktım gitmişken vermiştim 😂 236 mı ne çıkmıştı ama klinikte yarın vericem test günüm yarın 🥹
0925 frdvs18 sana açık söylemek istiyorum bunu bir tüp bebek doktorundan duydum pgt yapılan embriyolarin kalitesi düşüyor çünkü onlardan biyopsi alınıyor benimde pgtli yaptığım tutmayıp pgt olmayan olumlu oldu şükür
frdvs18 0925 benim pgt olmayanlar 2si de kimyasal gebelik oldu o yüzden pgt yaptırdık valla artık bilemiyorum ya nasip kısmet
0925 frdvs18 doktorunuzu değiştirin esinizde sperm dna hasari varsa kimyasal gebelik elde ediliyor yada düşük sperm tutunup oda yaşamıyor
0925 Sehkr kromozom sıkıntısı ciddi bir durum pgt ayristirma yöntemi ile tüp bebek yapıp sağlıklı olan embriyo ile hamile kalmniz Sehkr
frdvs18 fiona13 merhaba ,pgt nin yüzde yüz sonuç vermediğini söyledi yani pek de bişey demedi fizyolojik olabilir dedi
Miniminibirler frdvs18 daha enteresan bir şey söyleyeyim pgt li embriyo tuttu 7.haftada kalbi durdu kürtaj oldum. Yani tutması da artık benim için bir şey ifade etmiyor devam edebilmesi çok önemli kısmet