frdvs18 Merhabalar🌸 5. Gün embriyosu AA kalitede olup PGT li embriyo transferim olumsuz sonuçlandı, böyle bir durum yaşayan oldu mu daha sonra nasıl ilerlediniz?
mom28_ frdvs18 ilk deneme miydi sorun neydi ilk denemem benimde olumsuz çift 5ab kaliteydi kalınlık 8.5 hersey çok olumluydu embriyolog pgt yapsak bile tutmama ihtimali var her zaman dedi bizimde elimizde olmayan şeyler dedi biz yaptırmadık gerek görmediler
Saimenur frdvs18 5AA kalite rahım kalındı 13 Progesteron 25 ile tutmadı.Ama tutmama sebebi rahme tek tüpten sıvı sızmasıymıs.
MrsKr frdvs18 maalesef bazen her şey mükemmel olsa da olmuyo tıbbın da açıklayamadığı şeyler sanırım 🤷🏻♀️
frdvs18 mom28_ benim daha önce iki kere kimyasal gebelik oldu o yüzden pgt istediler yaptırdık ama sonuç olumsuz aynen yüzde 60 dedilerdi rahim kalınlığı da gayet iyiydi ayrıca histereskopide oldum rahimde bişey de yoktu çözemedim ben de bu durumu
Saimenur frdvs18 sol tüpümde sıvı bırıkmesi varmış.Bu rahme sızdığı için tutunmayı engelliyormuş.Elbetteki nasıp degılmıs bu sebep olmus dıyorum sımdı
Aaayseeert frdvs18 benim de pgt li embriyom maalesef olumsuz oldu ama pgt yaptırmadığım olumlu sonuçlandı
frdvs18 Aaayseeert benim her türlü ikisi de olmadı maalesef de yine Pgt li embriyo kaldı bıtane geride
frdvs18 mom28_ aynen öyle pgt de olmayınca olmuyor sonuç tam vermiyor zaten en azından aklımızda kalmadı
MrsKr mom28_ frdvs18 Pgtli de olsa zaten hiç bi zaman %100 kesin başarı gibi bi oran verilemeyecek bu konuda o yüzden gerçekten nasip kısmet yiyecek ekmeği olan geliyo rabbim emek veren isteyen herkese nasip etsin inşallah
mom28_ frdvs18 evet bende ikinci dememde ister diye düşündüm ama yapmadı bakalım 7,gündeyim sonuc bekliyorum
MrsKr mom28_ salı günü sağlık ocağında ilaç yazdıracaktım gitmişken vermiştim 😂 236 mı ne çıkmıştı ama klinikte yarın vericem test günüm yarın 🥹