mom28_ yaaa bende çok zor süreçlerden geçtim . İlk çikolata kisti ameliyatı oldum doktor deneyin dedi denedik olmadı 3 kere hsg 1 kere de Histeroskopi oldum . Tüp bebeğe başladık ilki olumlu oldu ama erken haftalar da kaybettim . 2. Transferim hiç olumlu olmadı pgt li olduğu halde . 3. Çok şükür olumlu oldu ama bu sefer de kanamam oldu yani 2 buçuk senedir bi gün güldüğümü hatırlamıyorum yani ciddi anlam da gülmeyi unuttum artık . Kendimi tanıyamaz oldum bu ben değilim diyorum yıprandım yani haddinden fazla kendimi yıprattım . Şimdi ki aklım olsa belki kendime bu kadar yüklenmezdim . Dediğin gibi bende 53 kiloyum abartısız büyük alışveriş poşetini dolduracak kadar iğne vurmuşum kendime . Ya bize de yazık her yanımız mosmor oluyor tamam bu çileyi çekiyoruz da sonu güzel olsun artık . Her zaman şükrediyorum ama insan bi yerde kendini kaybediyor maalesef