gizemiaaa 9:09 Estradiol 2330.26 ng/L 19,5 - 144,2 Folli Progesteron > 60.00 µg/L 0 - 1,40 Follikü Total-HCG 272.9 IU/L 0 - 5
mom28_ gizemiaaa hamilesiniz hayırlı olsun ❤️beta degeriniz güzel çıkmış bu mübarek cuma gününde banada dua eder misin ikinci denemem transfer 7.gündeyim
gizemiaaa mom28_ Allah razı olsun Rabbim ne kadar arayan isteyen varsa kolaylıkla nasip etsin inşallah ❤️🙏🏻
umutetm Hamilesiniz hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınızada almayı nasip etsin inşallah hamilelerin duası kabul olurmuş hayırlı cuma günü bizler içinde dua edin kabul olsunnn
gizemiaaa umutetm Rabbim bu güzel günlerin yüzü suyu hürmetine ne kadar isteyen kız kardeşim varsa hepsine nasip etsin inşallah başta sizlere 🙏🏻❤️
mom28_ Aaayseeert yok 7.günüm bugun belirtimde yok bi gögüslerim şiş dokunca agrıyor o kadar testede cesaret edemedim
Aaayseeert mom28_ bende 10. Gün yapmıştım testi sabah kan verdim çıkana kadar bakayım demiştim pozitif görmüştüm idrar da da
mom28_ Aaayseeert sizi hatırlıyorum ilk transferimde sizde transfer olmuştunuz aynı bekliyorduk çok sevinmiştim size pozitif alınca şimdi inşallah sıra bende olur bende bu sefer pozitifi alırım dualarınızda unutmayın bizi
Aaayseeert mom28_ bende seni hatırlıyorum üzülmüştüm hatta olumsuz diyince Allahım pozitifi görmeyi nasip etsin size de
Aaayseeert mom28_ yaaa inşallah her dönem kaygılı geçiyor maalesef yıpranmadan doğurabiliriz umarım 🫶
mom28_ Aaayseeert bol bol dua sadaka ve doktorunuzun dediğini yaparak Allaha emanet ederek inşallah kolay olur rabbim bi yol verir şanı yücedir merhameti sonsuzdur darda koymaz inşallah 🌸eskiler derdi ki memlekette doğum kolay olsun diye hayvanlara yiyecek su verin derlerdi aklıma öyle geldi şuan benimde sadaka yerine geçermiş 😊😊
Aaayseeert mom28_ evet bende bol bol dua ediyorum sadaka da vermeye dikkat ediyoruz ama bazen bazı şeyler ne yaparsak yapalım maalesef olumlu sonuçlanmıyor ama elimizden geleni yapıyoruz başka çaremiz de yok 🫶olumsuz sonuçlandığın da sen çok sakin kalmıştın diye hatırlıyorum ben sen kadar sakin kalamamıştım bu konu da gerçekten seni takdir etmiştim ❤️