buse1223 Aleynaaaag bana da öyle dış gebelik mi diye kontrol etmeliyiz rahim içinde mi dedi yani sesli söylemesine ne gerek var ki gelin dese yeterdi
elifin_ buse1223 yani dış gebelik için bile erken bence bilemiyorum, ben pişman olmuştum erkenden gittiğime. Bebek var mı dış mı boş mu 8.haftama kadar bunlarla geçmişti
Saimenur buse1223 ınsallah karından gözükür .Baya yüksek betanız.Doktor benımkini 1741 betada görmüştü karından
Saimenur buse1223 içinizi ferah tutun doktor bilgili iyi cihazı olan biriyse görüyor.Ben de görünmez dıye gıtmıstım bana bak İşte burda yerine yerlesmıs dedı.Sizinki yarına kadar 3bini geçer sanırım.