melodietriste bbk28 evet düzenli aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım ama düzen bozulmadı inşallah olur artık 🤷🏻♀️
bbk28 melodietriste Sayfanızda gördüm amh değeriniz sizinde düşükmüş sanırım.Ne kadardır deniyorsunuz ? Bu ay da olmazsa tedaviye başlayacağım yazmışsınız da.Benim de amh çok düşük çıktı.Bir çocuğum var bu ay denemeye başladım ilk kez inşallah olur:)
melodietriste bbk28 allah bağışlasın ❤️ nisan da 1 sene olacak 1 düşüğüm oldu bir kimyasalım oldu bu süreçte 🙏
ecem8 melodietriste umarım tutaar bende de 1 düşük var tiroid değerim çok yüksek çıktı bir de biyopsi istediler bilmiyorum kafalar karışık 😄
melodietriste ecem8 benim de temmuz da ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı aralıkta kimyasal oldu şubat son doğal denememiz bakalım 🥲
mineey Esma006 ovulasyon testim bitti yarın alıp tekrar yapıcam bakalım . gebelik nasıl olacak ki 31 ocakta adet gördüm 5 şubatta bitti
zeehra27 ecem8 Ben bu testen aldım kullanmadan halime kaldım yorumları da çok güzel di herkese şans getiriyor sanırım bu test 🥰
mineey zeehra27 ovulasyon testi normalde bugün yumurtlama günüm uygulamaya göre ama ovulasyon testleri böyle pik değil daha diyorlar ışıktan mı acaba diye merak ettim tekrar attım