Ahben0104_ mineey sol üstte 3 çizgi olan yerde resim yükle var ordan yükleyip buraya kopyalayabilsirisz
ecem8 mineey uygulamanın sol üstünde 3 çizgi var ona tıkladığında fotoğraf yükle diyor ona tıkla fotoğrafı oraya yükledikten sonra bağlantısını kopyalayıp buraya atabilirsin
ecem8 bu kadar üst üste koyu çıkması normal mi bilemedimm bu günlerde değerlendirin canım ben benimkini atayım sana
ecem8 mineey yarın biraz daha koyulaşır gibi geldi bana bugünlerde ilişkiye girin canım gecede bi test yaparsın olmadı
zeehra27 ecem8 Ben bu testen aldım kullanmadan halime kaldım yorumları da çok güzel di herkese şans getiriyor sanırım bu test 🥰
ecem8 melodietriste umarım tutaar bende de 1 düşük var tiroid değerim çok yüksek çıktı bir de biyopsi istediler bilmiyorum kafalar karışık 😄
melodietriste bbk28 evet düzenli aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım ama düzen bozulmadı inşallah olur artık 🤷🏻♀️
mineey adetim çok düzenliydi 3 aydır gebelik planlıyorum düzensizleşti ama genelde 26-30 gün arasında oluyor