bilgeceeee 9 haftalık hamileyken kontrole gittim 9 gün önce gittiğimde kabi gayet iyi güzel atıyordu o gün gittiğimde kalbininin durduğunu söylediler baka bir hastaneye daha gittim aynı şeyi söylediler ve ilaçla düşük yaptım böyle bir durumu yaşayan var mı
1 aya yakın oldu düşük yapalı 15 gün önce beta 125 e kadar düşmüştü sonrasında tekrar baktırmadım rahim normale döndüğü için
Beta hala yüksek olabilir mi
Yoksa hamile miyim acaba
Evde yaptığım test silik çıktı çünkü