Benimde 22 ci haftamdan beri 1 hafta geriydi geçen 35 haftamda 2 hafta gerilik var dendi tekrardan perinotoloji ye gonderdi ama perinotoloji yuksek bir risk gerilik görmüyorum dedi karın cevresi felan haftasina göre çıkıyor çünkü bende endişeleniyorum ama inşallah sağlıkla kucağımıza alırız şuan için iyi beslenmeye çalışmaktan baska yapacak bir seyimiz yok