Cimcime30 canım benim sakin ol biliyorum beklemek yoruyor ama Rabbim biliyor zamanını inşallah bize de nasip edecek
Benim 2 evladım var eşimin yok bende yaşım daha ilerlemeden istiyorum daha sene olmadı yeniyim ama ay geçtikçe daha da bir heyecan oluyor beklemek ayrı stres
Yarın değil pazar günü tekrar yap ya da elinde varsa fazla yarında yap 14 Şubat sürprizi yapacaktık ama bende şu an negatif 2 gün arayla yapıp regli bekleyeceğim