Havin49_ bsrbrkysr184_ Benimkide yakın ama etrafımızda iki bim tek olduğu için pek bişey kalmıyor sabah şafak vaktinde gitmen gerekiyor 😀😀
bsrbrkysr184_ Havin49_ ay gerçekten ya çalışanlar ayırıyor yada yetişemiyorum yakın olmasına rağmen insanlar 8.30 da fln toplanıyor kapıya ben 9 da kapıya geldim 5 kişi içeri girdi şaka gibi
bsrbrkysr184_ kurkmantosuzmadonna aşkım benim bimde bişey yoktu bi kupa vardı ayırmışlar bence çünkü açılır açılmaz girdim çalışanlar ayırıyor bizde dedim hiç bişey gelmemiş kızlar samimiyiz güldü bende geldi de bitti galba dedim bilmem diyip güldü yani ayırıyorlar malesef 🫣
kurkmantosuzmadonna bsrbrkysr184_ ay yok artık ya. Gittiğime değmez o zaman. Bizimkinde de çoğu ürünü bulamıyorum çünkü gidince. 😃
bsrbrkysr184_ kurkmantosuzmadonna kesin öyle yapıyorlardır ben kaç kez denk geldim bak açılırken oradaydım mağazayı beraber açtık kalmadı dedi bana kim inanır kadir inanır 😅
myangelson beautiful_ bugün ekstra huysuz ahlak modunu açtı 😅 evin içinde mız mız dolanıp duruyor hiçbir şey istemiyor oyalanmiyor bende saldım kendi haline şuan meyve yeriyorum oyuncaklarını dağıtıyor 😅
beautiful_ myangelson şu erkeklerin sonu ne olacak valla bilmiyorum bizim ki telefon için evde ağlıyor kafayı yedim artık 🤦🏻♀️
myangelson beautiful_ oyy bu çocukları teknolojiden nasıl uzak tutacağız bilmem 🤦🏻♀️ bizimki de görüntülü görüşürken alıştı telefonu eline almak istiyor sonra hen hen diye parkede sürüyor ekranı catlatmis hep 😂😂