2023z mom40 ipek ismi çok naif çok kibar ve akılda kalıcı bence çok güzel. Çevrenizdeki insanlara çok aldırmayın siz mutlu oldukça hevesinizi kırmaya çalışırlar…
ruhefza1207 mom40 benimde kızım olacak bende ipek koyacağım ve ipek ismi çok hoşuma gidiyor sade duru kimseyi önemsemeyşn içinizde olan ismi koyun
bingaling562 mom40 ben kızım olursa net ipek ismini koymayı düşünüyorum. Önceki kaybettiğim gebelikte de hep ipek gelecek diye düşünmüştük :’)
edaonyurtttt Ben de kız bebek bekliyorum ismine Eylül İpek olarak karar verdik bence çok güzel bi isim ya.Eskiden beri olan bi isim olduğu doğru bence ve zaten yeni isimler bana hoş gelmiyor.Lina lila alin vs bunlardansa İpek daha hoş ve anlamlı geliyor 😊
bsrbrkysr184_ mom40 arkadaşımın bir kızı var adı ipek çok tatlı bi kız şuan yeni doğum yaptı onun adı da inci bence güzel bi isim en fazla ne diye dalga geçerler ipek böceği fln mı ben ipek böceğim derim kimse demeden 😀 senin içine sinen ismi koy canım bakma kimseye
materzioglu mom40 bende İpek ismini çok seviyorum. Çok naif kibar bi isim bence. Benim çevremde tanıdığım 1 2 kişi var diye koymuyorum. Eskiden beri kullanılan bi isim olabilir ama demode bi isim değil. Bakma kimseye eşinle senin kararın sonuçta millete ne 😂
betusbetuss Benim de kızımın adı İnci 😊 Şimdi bir kiz bebek daha bekliyorum ona da İpek koymak istiyorum 😊 İnci ve İpek olacaklar 🥰
zeynepctk mom40 alay edilebilecek o kadar çok yeni nesil isim var ki ipeğin nesi varmış neyiyle alay edeceklermiş ki. çok güzel bir isim eski de değil bende oldum olası çok beğeniyorum asla eskimeyecek bir isim bence