Hamile olmadan önce hep derdim kızım olursa İpek veya İnci koycam derdim. Şimdi doğuma az kaldı ve ipek ismi istiyorum. Ama çevremdekiler İpek ismi eski isim daha güzel isimler var çocukla ilerde alay ederler vs konuşuyorlar. Aslında çocuk benim çocuğum istediğim ismi koyarım ama yinede insanın hevesini kırıyorlar sanki onlar isim koyarken benim fikrimi almışlar gibi. Bir de size sormak istiyorum İpek ismi hakkında fikirlerinizi alabilir miyim