Huzurunsesi3 bende ilk defa geçen haftalarda Defne hanıma gittim yani normal Bi ilgilenme tavrı vardı. Çok fazla anlatmadı, çogu şeyi ben sordum bebeğin kilosu ne kadar vs diye, bu önümüzdeki hafta da Hatice hanıma gidicem onu çok övmüşler zaten çok fazla randevusuna denk gelmedim. Önce özeldeumiş sanırım internette yorumları vardı. Bende 34.haftaya giricem ama Defne hanım bana detaylı ultrasonun olmadıgı çin seni burda kabul etmezler falan dedi ama gitmeye devam ediyorum. Doğum odalarının fotorafını gördüm büyük tek kişilik sacını çekiyorsun aynı odada dış alabiliyorsun pilates topu var. Dogumdan sonra iki kişilik odalara alıyorlarmış. Yani özellere de gittim özeller daha kalabalık ve ilgisizlerdi bende burdaki çalışanların ilgili olduklarını duydum. Sanırım hastanenin yogun olmamasından da kaynaklı olabilir sakin Bi hastane