konaksifa Benim kızım 4 yaşında koç 2. Bebişim erkek olacak 21 mayıs doğum görünüyor ikizler ama erken gelirse boğa olacak sizce anlaşabilirler mi sizinki nasıl
damlasv konaksifa aslan oğlum olacak 🦁🦁çok başına buyruk oluyormuş bende çok baskın biriyim ayvayı yedik
tugbazeyd1 Koç kızı nasıl benim kızım olacak inşallah erken gelmezse koç:) oğlum 19 aylık oda yengeç🥰
konaksifa tugbazeyd1 koç kızı harika ötesi ya hem zeki hem çok uyumlu bir çocuk rabbim bize bağışlasın onları 🥰🥰
fundiiim bmkl büyük kızım terazi benimde yükselenim terazi süslere kıyafetlere bakıma çok meraklıyız ana kız😅
cokkasmabeabi konaksifa koç boğa zor biraz yine. Benimkiler koç akrep başak. Allah’a emanetiz jsjdjsjsb
birthecene cokkasmabeabi Boğa en zorudur 😁 Mayıs boğası ise bir de başak mı en kolay yönetilebilen diyelim kızsa
papatyakokulugece konaksifa valla annem oğlak aşırı kinci asla unutmuyor kac yıl geçerse geçsin hemde 😂
konaksifa citlembiks yengeç erkekleri aşırı kuzu oluyorlar tatlılıklarına ölüyorum allah size bağışlasın
konaksifa papatyakokulugece kırmasınlar kadını bir özür dileseler aslında hemen unutuyoruz karşıdan incelik göremiyoruz😃