serenaybsrn handan3958 ay canım amin inşallah. Hepimiz sağlıkla huzurla mutlulukla kucağımıza alalım inşallah
sarilale123 serenaybsrn vallahi ben de ilkindee 100 küsürlerde doğum yaptım, şimdi yine kilolu hamile kaldım 103-105 arası doğururum, hiç de imkansızlaşmıyor hatta hızlı doğumum oldu doktoruö bile şaşırdı bu kadar hızlı olmasına,
burcu_burcu moonmom1 net hatırlamıyorum ama 100-105 arası sezaryan oldum çok şükür iyileşmem de zor olmadı. İkinciye hamileyim ssvd düşünüyorum şu an zaten 100 kiloyum bende yüksek kilo normal doğuma engel olur mu diye düşünüyordum burada biraz rahatladım
moonmom1 burcu_burcu Ay ne güzel maşallah. Ben de normal istiyorum ama gidişat sezaryen gösteriyor doğuma kadar 90 olur kilom muhtemelen. Bakalım Allah hepimize kolaylık versin 🌸
aslig serenaybsrn 87 kiloyla hamile kaldım şu an 92 kiloyum. 30+3 deyim doktorum hiç kilomla ilgili yorum yapmadı şimdiye kadar en son doğum şeklini sorduğumda da normal doğum için engelin yok dedi. Kiloyla ilgisi yok bence bebişin durumuyla ilgili tamamen.
gunes866_ serenaybsrn 95 le doğurdum normal doğuma engel olan yani eğer kılon varsa şeker tansiyon ve bebegın kılosu