elinaz1 evet ilk doğum. Bolca iç dış yırtık vardı. Dikişler enfeksiyon kaptı açıldı 10 gün antibiyotik tedavisi sonrası tekrar dikildi. Bu dikiş olayı bende tramva kaldı. 2. Dikilişimde son birkaç dikişte uyuşukluk tamamen geçmişti ve hepsini hissettim. Doğumdan daha beterdi