elinaz1 Arkadaşlar Kaçıncı haftada kaç kilo doğurdunuz ? Benim bebiş biraz iri ilk doğumum olacak vajinal doğurabilirmiyim bilemiyorum yarın doktor ile görüşecez bakalım nasıl olacak
Sezgin elinaz1 39+0 da ilk kızımı 3200 gram; 38+6 da 2. Kızımı 3140 gram doğurdum. Kuzenim 4500 gram doğurdu 2 kere😄😄
elinaz1 Sezgin maşallah Allah bağışlasın. Kuzeninize de ayrı maşallah 4.500 çok iyi doğurmuş . Ben 3800 üstü korkuyorum yapamam gibime geliyor 🫣
_pearl İri bebekler daha kolay doğuyor diyorlar kendilerini ittiriyolarmış zayıf bebekler daha zor doğuyormuş ne kadar doğruysa artık🤷♀️
elinaz1 _pearl iri bebekte pelvise omuz takılması da olabiliyormuş ondan korkuyorum . Allah bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
krizantemmm elinaz1 38+3 24 saat sancı ve 8 cm açılma ile sezeryan oldum kanala giremedi 3975 gram 54 cm doğdu
aysegulmustafa Es07 sizi hep yorumlarda görüyorum merak ettim, sezeryan kararı verilmesi neden? Sizin bebek de mi iri
elinaz1 Es07 bugün bende doktora gittim 3700 olmuş bebek haftaya doğum şeklini konuşalım sezeryan olabilir 🫠 bu hafta doğurman lazım bol yürü kasıkların ağrıyana kadar ve hamama git dedi bakalım nasıl olacak🙂 önceliğimiz sağlıklı olmaları .
Es07 aysegulmustafa 3400 gram aslında ama doktorumla ortak kararımız sezaryen oldu bugün özel bir nedeni yok
annesenem 40+4 de 3700 Gr 54 cm oğlum doğdu uzun saatler suni sancı ile ve çok zor bir doğumdu şimdi 2. Oğlumu bekliyorum bakalım nasıl olacak
beyzzsenturkkk elinaz1 benim ki de iriydi sözde😂 3.300 doğdu 2 hafta öndeydi doğum anına kadar 4 kg dediler. bu kızımda 2 hafta önde tombik ama ultrason yanıltıyor güvenme doğurursun yani
elinaz1 beyzzsenturkkk benim ki 36 da 3200 dü şimdi 38 de gidecem 3700 civarı derse 39 40 ı da beklersek 4 ü geçer ona da kendime güvenemiyorum 🫠🫠🫠