Zehrailly merhaba dediğiniz gibi benim ogluşun da kilosu bir iki hafta önde doktor bir iki haftadır bakıyor aynı kiloyu alıyor haftada Salı günü kontrolümde kilo alımı böyle devam ederse sezaryene doğru gidiyor bu bebek dedi alttan bi muayene etti yumsama yok falan dedi cumaya kadar ağrın artarsa cuma günü gel hiç ağrın olmazsa pazartesi gel suni sancıyla başlatalım dogumunu dedi çünkü ben normal doğum istiyorum doktorum da o yüzden daha da kilo almadan doğurtmak istiyor Salı günü 39 haftalık olacak ama ben pazartesi gitmeye gitmeye karar verdim bugün sabah koyu kıvamlı kahverengi lekeli birsey geldi nişan gelmiş sanırım inşallah haftasonu kendi sancılarım da başlarda suniye gerek kalmaz suniyi almak hiç istemiyorum ama bebeğim de haftalık iyi kilo alıyor maşallah 🧿 o yüzden normal doğurabilmek varken riske atmak istemiyorum dua edin kızlar bana herkese kolay ve sağlıklı doğumlar diliyorum hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🌸