Merhaba arkadaşlar benim merak ettiğim bir konu var da onu danışmak istiyorum. İlk gebeliğimi 40+0 da kendiliğinden başlamasıyla birlikte vajinal doğumla yaptım. Oğlum 3-5 gün kadar geriden geliyordu o zamanlar. Şimdi kızıma 22+6 hamileyim bu sefer de kızım bir hafta kadar önden gidiyor sizce bu doğumu daha erken olacak anlamına gelir mi? Çok merak ettik kaç gündür çevremle bunu konuşuyoruz etkiler mi etkilemez mi diye sizin yorumlarınızı da merak ettim 😊