ozgeya olidam62 İlaç konusunda kullanım ya da kullanmayın demek benim yetkim dışında olur.Bana ikisi dışında ilaç kullanmamam gerektiğini söylemişti doktorum.Doktorunuz söylediyse bilemiyorum.Benim bilgim yok malesef.