Benanne Bende hamile kalmadan çok kez özel ve devlette doktora gittim hiçbiri farketmedi çünkü miyomlar gebelikte büyüyorlarmış. Doktorum büyümeye devam eder, problem teşkil etmez rahim dışında demişti. O yüzden korkma canım birşey olmaz Allahın izniyle sadece biraz ağrı, ekstra yorgunluk yapar.