izelaren inan ameliyat en kolayı belki ilk çıktığında biraz ağrın olur 2 gün çok normal şu an her şeyimi kendim yapıyorum normal dikiş yerim acımıyor sadece rahmim mosmor hastanede 2 gün yataktan tek kalkamamıştım şimdi kendim yatıp kendim kalkıyorum hiç heyecan yapma her şey çok güzel olacak