izelaren biraz dün kötü olmuştum kansız olduğum için kolumda 4 damar yolu açık şu an fazla yazamıyorum ama her şey güzeldi çok şükür ameliyatta hiç bir şey hissetmedim ekip çok iyiydi çok rahatlattılar sonrasında oda kısmında da sürecim iyiydi sadece rahim kendini toparlıyor o regl ağrısı gibi bir ağrı ilk gün veya 2. Gün ki gibi ameliyat yerimi hissetmiyorum zaten ilk kalkışlarda biraz korkarak kalkıyorum kambur duruyorum iki adım attıktan sonra normal yürümeye başlıyorum tabi ki çok zorlamadan 🥹 her şeyi detaylıca anlatıcam ama biraz yeni adaptasyon süreci ama beklemede kalın 🥹