Merakli1anne kaçıncı haftadasınız ? Erken doğum riski varsa tabi ki yapılmaz. 37. Hafta normal doğum için günün zaten az kaldı yapalım aradan çıksın die yapmayı teklif etti doktorum. Çünkü doğumu hızlandırabiliyormuş o gece doğum yapabilcemi söyledi doktorum 2 hafta geçti üzerinden doğum yapmadım henüz. Normal doğum süreci 36-41 haftalar arası zaten . Öncesinde yapılmaz ki çatı çünkü doğsa zaten küvöze girer bebek neden uyuyan devi uyandırsın durduk yere doktor 😄