Merakli1anne Kizlarrrr 28+6 haftaligiz.doktorumuzu fazlaa yogun oldguu icin degistirdik.Ama bu sefer doktor konusunda emin olamadim aslinda cok iyi doktorum ama dogum hakkinda nasil olur? Giren ebem nasil olmali kafamda deli.sorular ?Erken dogum olabilir sikintili dedi ama sikintin olmazsa 1 bucuk at sonra gel dedi😔napacam ben 😔
Fatmaykt Merakli1anne bence sen içine sinen doktorla devam et.normal doğum olursa zaten ebeler yaptırıyor doktor imza atıp çıkıyor sezaryen olursa da doktor programı ona göre ayarlıyor.en azından kontrollerinde kafan karışmaz ve riskin de varmış
Haticealasahin Merakli1anne suni sanci alirken 7 saatte boyunca iki kez geldi doktorum ama ebe hep yanimdaydi bence ebe onemli normal dogumda. Sezeryansa doktor.
Caglaaa Merakli1anne ben normal dogum yaptim ebem hep yanimdaydi plates topuna bindirdi perine masajı yaptı sürekli motive etti bence normal doğumda ebe önemli dikişlerimi bile ebe yapmıştı
Merakli1anne Merve123a 29 haftaya gircez erken dogum olabilr dedi ve dogum hakkında nilgi vermemesi normal mi😔
Selvis Merakli1anne gayet normal canım. Görünürde bi sorun yoksa 37 de yapıldı çatı muayenesi bana. O zaman karar verildi normal doğum olacağına. O zamana kadar bizim de doğum şeklimiz hiç konuşulmamıştı
Selvis Fatmaykt siz devlet hastanesinden bahsediyorsunuz sanırım. Özelde bu şekilde değil. Ben sordum kendim yaptırıyorum dedi doktorum.
Merakli1anne Caglaaa ayy bende cokkk merak ediyorum nasil olcak çünkü ebenin doktordan daha onemli oldgunu bilmemem beni etkelidi malum ilk gebelik olunca .siz Ne kadar güzel tecrube etmissiniz Rabbim hayrla evladinzi büyütmeyi nasip etsin 🌼🤲🏻?
Caglaaa Merakli1anne amin canım çok teşekkür ederim rabbim senide sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almayı büyütmeyi nasip etsin 😊