Thesra Benim arkadasim 3 ay once 41 haftaya kadar bekleyip acilmasi ve sancisi olmadigi icin yatis yapip suni sanci vermisler 27 saat sanci cektikten sonra normal dogum yapmış zor mu dedim oda normal yaptigim icin deger dedi.Hayirlisiyla bizlerde ins. Normal le bebeklerimizi kucagimiza aliriz😊