Prensinannesi Ertugrulum Bende 39/3 hala dogacak oglum erkekler herlade gercekten gec doguyor kimisi 38 dedimi doguruyor ama nedense bnim bebegim inat etti sank8 benle ben dogurmak icin sabırsızlanıyorum 😄gunluk yarim saat yürüyüş 6 tanr hurma masaj hepsini yapiyorum 3 haftadir ama tık yok bizde 😄
Ertugrulum Prensinannesi son haftalar yıl gibi geciyor 39.hafta cok stres yaptım doğacak mi doğmayacak mi sonra biraktim kendi halime 40 bitti yarin yatışım yapilcak 😀
Prensinannesi Ertugrulum iyi bari yatisin yapilacakmis benim doktorum dun sali gunu tekrar gel kontrole ondan sinra gunluk geleceksin dedi bnim jeton sonradan dustu 40 haftam bittigine rağmen beklicem herlade 1 hafta daha 😫
HilalMengi Suyum yada nişanım gelse önce sevinçten halay çekeceğim sanırım . O kadar çok sıkıldım ki beklemekten. Hem fiziksel hemde psikolojik olarak patlamak üzereyim... 😞
Ertugrulum HilalMengi kac haftaliksin canim inan bende ayni durumdayım biraz daha rahatladim sıkıntılarını kaygılarını doktorun esin vs yakinlarinla paylaş icine atma bi nebze rahatlatirlar en azindan
fundaunal46 Maşallah kızlar 3unuze de sağlıkla yavrularınızı kucağınıza alın inşallah duacinizim Rabbim yaninizda olsunn.... her an meleğiniz gelebilir çok heycanlı 🌹🌹🌹😍😍😍😍💜💜💜💜
HilalMengi 38+4 haftalığım bu ikinci olacak oğlumu 38+5 te doğurmuştm ama sanki ağzımda duruyordu karnım bu bebek hep aşağıda ama gelmiyor baskı çok ağrı çok ama doğum yok😂
Ertugrulum HilalMengi erkek mi peki 🙂 benimde 37de indi bi heveslendim ama tık yok halen vardir bi hayır diye teselli ediyorum kendimi o kadar stres yapmışım ki dişim iltihaplandi yanağım davul gibi sisti dogumu da unuttum dusun hicbi mudahale yapamiyolar kaldim boyle😐😐
HilalMengi Ertugrulum bu bebeğim kız. İlk bebeğim erkek. Onun doğumu ve hamileliği daha rahattı. Kızımın hamilelik süreci zor geçti şimdide doğmak istemiyor galiba yalandan sancılandırıp geri çekiliyor 😂😂😂
HilalMengi Ertugrulum Allah yardımcın olsun canım. Benim eltim 40+1 de sabah yatırıldı öğlen doğum yaptı suni sancı ile. Bir avazda kolaylıkla olur inş
Ertugrulum Prensinannesi canm durumuna gore karar vermistir doktor benimki boyle dedi insallah kavusuruz bir an once ikimizde 😍😍
HilalMengi Thesra 3 cm kadar vardı suyuda bitmişti sızmış gitmiş 3 günde farkedilmemişti. Ama çabucak kolay bi doğum yaşadı