gul_dmr Kızlarrr pcos var ama duphaston ile gebe kaldım şuanda tedirginim pcos düşüge falan neden oluyor mu pcos olup yaşayan var mı bu durumu
selenhuseyin gul_dmr pcosluyum düşük yaptım ama bunun pcosla alakası yok, Sen böyle negatif düşünmeyi bırak canım herşeyi güzel düşün güzel olsun 😇
suragungor gul_dmr pcostum duphaston kullanarak hamile kaldim cok sukur 8 gun oncede bebegimi kucagima aldim boyle kotu seyler getirme aklina saglikla kucagina al insallah 🌸
gul_dmr selenhuseyin Tesekkür ederim amin inşallah insan ister istemez düşünüyor korkuyor pcos kaynaklı zor gebe kaldım zaten
gul_dmr suragungor Rabbim anneli babalı büyütsün canım cok sevindim böyle güzel şeyler duymak mutlu ediyor
flover0 suragungor gözünüz aydın🌸 pcosa özel beslenmenize dikkat ettiniz mi hamilelikte ettiyseniz nelerdir ?
selenhuseyin gul_dmr evet bende düşük yapınca pcos yüzünden mi diye düşüne düşüne kafayı yiyordum ama inanin alakası yok İnşallah sağlıkla yavrun sana tutunur 🥰
suragungor gul_dmr sagol canim insallah darisi seninde basina hic olumsuz dusunme pcos dusuge yol acan bir rahatsizlik degil hamileligin tadini cikar😊
gulo21_ Bende pcosluydum tedirgindim doktora sordum pcos bebeğe veeya bana zarar verir mi diye alakası yok dedi şuan 29 haftayim şükür
gul_dmr gulo21_ Maşallah canım inşallah hayırla kucagımıza alırız ben daha ilk aylardayım o yüzden tedirginim bunları duyunca mutlu oldum
gul_dmr Bazı kişiler de tansiyon yada preeklemsi olarak ortaya cıkıyor yazmışlardı başka formlarda gördüm o yüzden
ebrudefnee gul_dmr bende de pcos var ilk gebeliğim sağlıklı ilerledi şimdi 2. Gebeliğim 18 haftalık bence pcosun düşükle bi alakası yok altında başka sebepler oluyır