Bende 4+5 deyim. Geçen hafta çok kasık ağrım vardı ama bu hafta pek yok. Göğüslerimde hassasiyet var. Belirtiler gelip gidiyor arada. Gidince hemen endişeleniyorum bişey mi oldu diye. Uyku halim hep var ama çok fazla ilaç kullanıyorum onlar da etkiliyordur. Yarın ilk dr kontrolüm var bakalım keseyi görebilecek miyiz