eylusko threebabysmom ay bacım ne yaptın sen 20 zibin nedir.😀😀😀 hersey fazlasıyla var sağlıcakla alın kucaginiza
threebabysmom eylusko kuşumm genel alacağım sayı o hastane için azaltarak koyacağım ama iki çocuğumda da zıbın kıyafet evde de hastane de yetmemişti o yüzden adetleri biraz fazla tuttum 😀
threebabysmom Selim_Alparslan onlar genel alacaklarım hastane için azaltıp koyacağım ama iki bebeğimde de zıbın kıyafet yetersiz gelmişti o yüzden biraz fazla ekledim listeyede ☺️
threebabysmom aframoms13 büyük ihtimalle ben yine zıbın alıcam gibi duruyor yazın giydir giydir çıkart yaparım rahat olur en azından 😂