threebabysmom beautiful_ henüz almadım alacağım ilerleyen zamanlarda ama kaba taslak bi liste yapayım dedim Amin teşekkür ederim 🙏🏼 🩷
threebabysmom aslmoms evet evet bir gün yatırıyorlar artık ben belirtmediğim için benim hatam oldu ☺️
threebabysmom beautiful_ tam yazın yoğun olduğu zamanlarda doğum yapıcaz vallahi sağlıkla alalım inşallah kucağımıza bebişlerimizi 🙏🏼
smglyrk Hastane için takım çok hastane çıkışı artı üç takım koyun o bile fazla çocuğun üstü çok kirlenmiyor ki benimde üçüncü gebeliğim çok bişey götürmicem hastaneye
threebabysmom smglyrk zaten onlar tüm bebek eşyaları içinden azaltıp götüreceğim tecrübelendim artık 😀
threebabysmom htc5858 gereksiz değil tüm bebek eşya sayısı o kadar belirtmediğim için yazıda herkes yanlış anladı azaltıp içinden götürücem
threebabysmom beautiful_ 17+3 günlüğüz belli evet erkek bebişimiz olucak nasipse siz kaç haftalıksınız sizin de belli mi cinsiyet ☺️
threebabysmom Selim_Alparslan onlar genel alacaklarım hastane için azaltıp koyacağım ama iki bebeğimde de zıbın kıyafet yetersiz gelmişti o yüzden biraz fazla ekledim listeyede ☺️