Zeyneplemutluluk 2bebisannesyim sizin kullandığınız ilaç falan var tehlikeliniz var tutmasanız da olur. Benim ilk kızımdan yediklerim duruyor daha tutmadım birde bu eklensin istemiyorum ay olarak da erken olduğu için dayanabildiğim kadarıyla tutarım diyorum 😍
2bebisannesyim Zeyneplemutluluk işte benim doğum ağustosa denk geliyor o arada kaza orucu tutamam oructa 10 gün öne geliyor o yüzden tutmak istiyom yıl üstüne veremem kaza oruçlarımın