ArelinAnnesi1 seymosss_ çok istiyorum ama 31 hafta oluyoruz bişey yemeyince elim ayağım titriyor 🥺 mecbur borçlanıp sene için de tutacağım bebeğim sağ salim doğduktan sonra
anonim51 seymosss_ 39+6 haftalık olduk bebeğim doğacak emzirme falan derken tutamıycam borçlanıp insallh yıl içinde tutmak nasip olur
demirrleydi_ seymosss_ benim bebeğim yaklaşık 4 aylık olucak deniycem eğer sütümde azalma olursa bebeğim doymazsa tutmiycam
seymosss_ ArelinAnnesi1 senin baya yaklaşmış doğum da seneye tutarsın borçlarını Allah’ın izniyle sence ben tutsam mi çok sık acıkıyorum , birde çalışıyorum
seymosss_ 2bebisannesyim bende kararsızım ya 18 haftama denk gelecek bebek için hangisi iyi olur bilemedim
ArelinAnnesi1 seymosss_ yani gücünüz varsa tutun ama önce bi doktorunuza danışın riske de atmayın Rabbim bizlere zorunlu kılmıyor zaten. Sizde benim gbi yavaş yavaş tutarsınız bebeğiniz ek gıdaya geçince
anonim51 seymosss_ bence bebeğinin içeride beslenmesi gerekiyor ama yinedee siz bilirsiniz borçlanıp tutmak daha mantıklı hem sizin için hem bebeğiniz için yinede doktorunuzla konuşun
gmzkr seymosss_ benim de Ramazan’ın başı 26.haftaya denk geliyor. Tutmak isterim ama öğlen yediğim halde bile akşama doğru çok fena acıkıyorum, susuyorum. O yüzden tutmayacağım.
Deletedmom_8793 seymosss_ kızımda 26 haftalık hamileydim tuttum ama şimdi 35 olacağım deneyeceğim ama zorlanirsam tutmam diye düşünüyorum ama mutlaka deneyeceğim
[silindi] 19 haftama denk gelicek aslında tutsam tutarım yani sağlık açısından bana zararı olmaz ama sonuçta içimde bi canlı daha var onun adına karar vermek istemiyorum tutmayacağım seymosss_
salihaturky Ben daha çok yeniyimmm ve mide bulantısı kusma ne ararsan var napcam bilmiyorum ama midem boşken de beni yiyor mümkün değil geçmez saatler bu şekilde su ile zeytin ile saat başı bulantıyı bastırıyorum çünkü devamli
Zeyneplemutluluk 2bebisannesyim doktorlar genelde tutturmuyor. İlk kızıma 7 aylıkken tutuyordum 1 hafta tuttum sonra kontrole gittim 2 hafta geriden geliyor tutma demişti bırakmıştım
2bebisannesyim Zeyneplemutluluk bende tutabilirim kadarı ile tutarım eşim de tutma diyor troid ilacım var ve düşük tehlikrm var diyor bisey olmasın tutma
Zeyneplemutluluk 2bebisannesyim sizin kullandığınız ilaç falan var tehlikeliniz var tutmasanız da olur. Benim ilk kızımdan yediklerim duruyor daha tutmadım birde bu eklensin istemiyorum ay olarak da erken olduğu için dayanabildiğim kadarıyla tutarım diyorum 😍