aysemomyy ozlm199393 benimde o şekilde olmuştu alt muayene ile bakıldı gözükmedi sonra su içip tuvalete sıkışık olana gittiğimde rahmimin yassı olduğu kese olduğu söylendi ☺️
aysemomyy damla644 evet kasıgımda bıçak batıyormuş gibi oluyor hala devam ediyor progesteron hormonu düşükmüş ilaca başladı rahatlatır dedi :)
damla644 aysemomyy benim idrar yolu enfeksiyonu çıktı ondan olur demişti tek kullanımlık toz verdi onu kullanmıştım bende kanaman olmadıktan sonra ağrıdan korkma dedi ama işte yine de insan rahat edemiyo 😊