meryem4152 evet bende hemen hemen o haftalardan beri ara ara yaşıyorum. Cok yürüdüysem , cok yorduysam kendimi en az 1 hafta fena canım yanıyor. Dr a sorduğumda pek önemsemesi gibiydi. Bebek baş aşağı ondan baskı yapıyodur demişti. Bu ikinci gebeliğim ilkinde hiç böle yasamadım normal doğurdım. Ben bu acıyla nası normal doğurcam onu düşünüyorım. Kemiklerim kırılır heralde