nyra busecalimli benim Ekim de 2.98 çıkmış ona bağlı ilaç başladık sonraki tahlilimi aralıkta yaptırmışım ve 0.90 çıkmış. Bu ay yine tahlilimi istedi dr um ama muayeneye gelmeden 1 hafta öncesinde yaptırmamı istedi tüm sonuçları eNabız da görebilmek için. Sabah aç karnına kullanıp 30-40 dk bekledikten sonra kahvaltı yapıyorsunuz değil mi
busecalimli nyra çok daha önce içiyorum en az 2-3 saat sonra kahvaltı yapıyorum hatta, ama işte demek ki dozu az geldi :( bugün dahiliyeye gidip göstercem sonuçları bakalım ne diyecek doktor 😔
Maya07 irmkkck bende size tavsiye doktorlar bazen ayda bir yada üç ayda bir kan ver tsh için diyor dinlemeyin her hafta baktırın ilaç dozu az gelmiş. Bir de aile hekiminde yaptırdıysan bazen kan beklediği için sonuç yanlış çıkabiliyor
Semilk05 irmkkck ben daha yükseklerini gördüm ilaca rağmen en son 125 mg çıkmıştık ilk gebeliğimde. Şimdi değerlerim sizinki gibi 50 mg kullanıyorum 1 aydır