irmkkck korkma ilaç kullanıyorsan düşer canım ilacın dozu düşük gelmiştir ben 3.31 ile hamile kaldım 25 kullanıyordum doktor hamileyim diye 50 ye yükseltmişti ilacı sonra 1,67 ye düştü doktor bu seferde hafta içi 75 hafta sonu 50 yaptı şuan 1,53 hala 75 ve 50 kullanıyorum