bırakmanın ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorum ama şöyle düşünün bebeğinizde Allah korusun bir sağlık problemi olduğunda kendinizi suçlayacaksınız ve vicdan azabı çekeceksiniz. tabiki sigara içmeyenlerin de bebekleri sağlıksız olabilir ama en azından öyle bir durumda insanın vicdanı rahat olur ben elimden geleni yaptım Allah’ın takdiri böyleymiş der. herkesin bebeği sağlıkla doğsun inşallah, bırakmaya çalışanların da Allah yardımcısı olsun.