annemin 3 çocuğu var hepimizin hamileliğinde içti. bana hamileyken 5 tane içiyormuş. sonrakilerde arttı hatta 3 numaraya hamileyken neredeyse 1 paket içiyordu. bazen uykudan sigara aşerip uyanıp sigara içiyordu. 3ümüz de sağlıklıyız bir sorun olmadı.
bir arkadaşım hamileyken sigara içmiş günde 7-8 i geçmemiş. çocuğunda doğuştan kalp problemi var, ameliyat olacak. bir gün konuşurken keşke içmeseydim belki çocuğum yine hasta doğardı ama ben bu vicdan azabını yaşamazdım demişti. sigara kullanmayan annelerin çocukları da %100 sağlıklı diye bir şey yok. Diyeceğim o ki, siz elinizden gelenin en iyisini yapmaya çalışın, gerisi Allah’a kalmış.