Benim 8 haftalıkken olmuştu kahverengi leke gelirdi az az doktor kırmızı olmadığı sürece sorun yok dedi bi gün akşam kırmızı ve çok geldi bebeği düşürdüm sandım acile gittim kalp atışları vardı hala progestan kullanıyordum zaten acildeki doktordan 2gün yatış vermesini istedim ne olur ne olmaz diye kanım kahverengiye geri döndü sadece o akşam çok gelmiş 2.günün sonunda tamamen bitmişti ve hastaneden çıktım yattığımda hiçbir işlem yapılmadı bana sadece serum taktılar bence dinlenin ayağa kalkmayın fazla