mihra2021su pamuksekeer benım de dün oldu peceteye silince pembe geldı 6+5 teyım hemen gıttım kendı doktoruma bebek buyudukce kanama olabılır korkma dedı yogun ve kırmızı olursa gel dedı demekkı normal bende de az kanama alanı var
izmir3505 Bende de 5 . Haftamda başladı 11 e kadar devam etti iki üç gün de bir kahverengi oluyor bazen açık pembe dedim heralde bu hiç bitmeyecek azıcık yorulsam hemen oluyordu doktorumda sabah akşam progestan vermişti bitmişti 11 de
pamuksekeer @1melekannesi3858 canım ben zaten fitil yaptığım zamandan sonra fitilin kalıntısıyla beraber parça olarak geliyor
1melekannesi3858 izmir3505 benimkide o şekilde kahverengi pihti da zararsizmis herhalde önemli olan kirmzii kanamaymis
biranneadayii_1 pamuksekeer 8 hafta boyunca hep kahverengi lekelenme yaşadım canım. Doktorum pıhtılı ve kırmızı gelmediği sürece korkma demişti. 5 gün kadar progesteron kullandım 12+6 haftalığız maşallah diyim o lekelerden eser kalmadı. Ama doktorum şunu da dedi bilimsel bir kanıtı yokmuş progesteronun kanamayı geçirdiğine dair. Sen bol bol dinlen su iç ve stres yapma inan ki geçiyor bunu yaşamış biri olarak söylüyorum 😊
1melekannesi3858 biranneadayii_1 bende de kahverengi leke vardı şimdi de kahverengi pihti geliyo kalıntı kurumuş gibi
Keziban pamuksekeer 20. Haftamdayım hala devam ediyor stres yapmayın inanın nasipte varsa muhakkak dünyaya gelecektir sizi anlıyorum lakin yapabilecek pek de bir şey yok dikkatli olacağız tabii benim iki tane evladım var arkada koşturmaca devam ediyor
pamuksekeer @Keziban evet öyle ilk gebeliğim olduğu için kendime vakit ayırabiliyorum sağlıcakla alalım yavrularımızı 🌸💐
1melekannesi3858 pamuksekeer aaa ilk gebelik mi senin benim ikinci bebeğim olacak allahim nasip ederse
lina_2026 Kızlar benimde 15+3teyim leke geldi acile gitmeli miyim sizce ne yapayım çok tedirgin oldum
naze_nin lina_2026 nasıl oldun şimdi geçtimi bende 10 haftalığım lekem oldu ister istemez insan korkuyor