Glprn4 4.çocuk şuna karnımda bende yeni öğrendim spiral ile hamile kaldım vardır bunda da bi hayır dedik
Ama 3 çocukla mecbursun yani ben yapmazsam kim yapacak boş bulduğum her vakitte ev temizle hızlıca yemek yok kuzlar kreşe götür okula götür
4.gelince daha zor olacak herşey ama bundan 10 sene sonrasını hayal ederek yapıyorum hepsi koca koca olacaklar
Eşim akşama kadar çalışıyor kimsemde yok gurbetteyim mecburluktan yani