Aleynaaaag Kızlar ramazan geldiğinde tam 28 haftalık oluyorum, açıkçası artık ağırlaşıyorum aileleri dahi davet etmeyi düşünmüyorum sizce alınırlar mı? Siz kimleri davet edeceksiniz ve kaç haftalıksınız?🌸
ikibebeliannis Aleynaaaag aşkım bende hamileyken sadece kayınvalidem görümcem çağırmıştım Çocuk doğdu bu sefer üç çocuk var diye yine aynısını yaptım ikisini bir çagordım Şimdi 4.hamileligim yine aynı yapcam
hilal858_ Aleynaaaag Gün içinde yorgunluğunu hissetmeye bilirsin ama yattığin vakit illaki ayyy der insan ☺️ Ben bu sene boş geçeceğim lohusa olacağım çünkü 😅 Bayrama kadar düzelebilirsen ne âlâ 3.gebelik 2 tanede okullu çocuğum var 🤭
yeliz1923 ikibebeliannis 3.doğumunuz nasıl oldu acaba normal ise kolay oldu mu benim de 3. O yüzden soruyorum 🥰
kayrosmom Kimseyi çağırmayacağım normal yemek daveti ayrı iftar çok ayrı oluyor ya insan çok yoruluyor. Diğer senelere inşallah çağırırım
Aleynaaaag kayrosmom bende öyle doğrusu bir ton telaş içeriyor misafir daveti en güzeli çağırmamak galiba
papatyakokulugece Aleynaaaag iki küçük çocuğum var onlar beni çağırsin hemde Sevap kazanmis olurlar 😂
gamze6p @Aleynaaaag bende 29 hafta oluyorum. Doktor ayakta kalmamaya çalış dedi. Bebeğin kasıkta olması sebebiyle kimseyi çağırmayı düşünmüyorum açıkçası. Seneye artık
Feriha12_ gamze6p canım bebeğin kasıktaya.bir şey sorucam akşamları nasıl yatıyorsun yan tarafa yattığında seni rahatsız etmiyor mu. Mesela benimde aşağıda ve kasıkta ben sağa yada sola yatınca o kadar çok hareket ediyorki asla uyutmuyor. Bende mecburen düz yatıyorum
flz3576 Aleynaaaag bende ramazdanda 31 haftalık oluyorum hiç kimseyi çağırmayı düşünmüyorum belki kaynanamları çağırırım oda belli olmaz 😃
asey232_ Aleynaaaag hiçkimseyi çagırmıcam hiç bıyere de gitmicem agırlaştım artık son haftalarım oturup kalkmak zor bu sene böyle olsun
jalepone Aleynaaaag yani bilmiyorum eğer kendimi iyi hissedersem ramazan da 33 haftalık felan oluyorum beş altı tane aile bar arkadaş olduğumuz onları çagırmayı planlıyorum kendi ailelerimiz uzakta zaten
3535abc En güzeli kimseyi davet etmemek hamile çocukla zor bu sene kimseyi davet etmicem ben de ayıma gircem çok zorlanıyorum artık