Fatma_furkan1996
Moz
Arkadaşlar beni düşündüğünüz için çoook teşekkür ederim. Ama ben saatlerce 5 dk da bir sancı çekmeme rağmen malesef ne suyum gelfi ne nişanım ne de açılmam ilerledi. Artık suni ya da fitil deneyecek gücü kendimde bulamsdım ve sezeryanı tercih ettim. Rabbime hamd olsun hiçte pişman değilim şimdilik. Rabbim sizlerede güzel bir doğum nasip etsin.