Ulkumom Arel_ ben hastaneden çıktım 2 cm i duyunca. Evde çekip gitmeyi düşünüyorum muhtemelen gece tekrar giderim.
aycicek_ Ulkumom merhabalar benimde sancım var mı yok mu tam anlayamıyorum. Karnın alt kısmında bi ağrı oluyor biraz sürüyor gidşyor daha öyle dakika falsn tutmadım. Sizce bu sancı mıdır? Bel ağrımda çok bugün.
Ulkumom aycicek_ evet başta hafif gelebilir ilerleyen zamanda artması beklenir hem sancının artması beklenir sürenin de azalması lazım.
Ulkumom buse2507 ceyyllan flz3576 melegim91 Lexias Ulkumom handan3958 minikayperi Eda2424 Fatma_furkan1996 Busraaaakkk sevaldqn1 anonim51 hicrankvckk 1oglanannesi flz3576 Fatma_furkan1996 Arel_ flz3576 Yaradanisterse aycicek_ Sedaaaaaaccccaannsssns Fatma_furkan1996 aycicek_ Sezgin linaharman seminur bluemom24 handan3958 DOĞURDUM. Kızlar doğurdum doğum hikayemi yakında paylaşırm.
Sedaaaaaaccccaannsssns Ulkumom rabbim yardımcınız olsun su gibi doğumlarınız olsun inşallah nasıl oldunuz
aycicek_ Ulkumom ya öyle mi çok teşekkğr ederim. Size kolay bir doğum diliyorum Rabbim su gibş bir doğum nasşp etsin 🌸🥰
handan3958 Ulkumom canm suyun gelmeyince açılma yavaş ilerleyebiliyor aslnda suyun gelse veya doktorlar açsa ondan sonra çok hızlı gelişiyor herşey hakkında hayırlısı olsun inşallah ne yaptın şu anda nasılsın durumun ne
handan3958 seminur Benm şu an bile var ama anlıyorum artık yalancı sancı o yüzden heyecanlanmıyorum artık🥴