Yaradanisterse Fatmanurkoca 15-20 dakika değil de. Eb fazla 10 dakikaya kadar çıkması lazım yanlış olabilir yoksa. Ama silik de olsa az da olsa görünüyorsa pozitif
elifnurkiricigmailcom Fatmanurkoca Bence var kuzum ben transferin 11 günü erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi ışık yaksam bile gözükmüyordu o derece ertesi gün kanda pozitif çıktı bence seninki bariz belli sen direk kan ver çıkar zaten idrara çok geç geçiyor HCG hormonu
a23_ Fatmanurkoca bende 5ci gün embriyosu 2 tane koyuldu 3 aralıkta 8ci gün dayanamayıp direk kan testi verdim 143 çıktı ondan sonra kaset test fln hep yaptım merakımdan çok silik çıktı hep benimde böyleydi var bence canım ama kan testi ver için rahatlat rabbim güzel haberler almayı nasip etsin
mom28_ a23_ ilki negatifti ya bendede o psikoloji kalmış bugün 8.günüm gögüs şişliği agrısı dışında biseyde yok
a23_ mom28_ bence belirti arama o kadar çok ilaç kullanıyoruz ki bendede hep kasık ağrıları fln oldu ama evde test yapmadım korkudan direk kan verdim korkunun ecele faydası yok gibi tabiki korkarak gittim hiç umut etmeden ama rabbim nasip etti çok şükür 8 yıldır bekliyorum
sudeborakk Fatmanurkoca Kuruma çizgisine benzemiyor benim de bu şekilde 10. dakikada silik çıkmıştı. Kan vermek en sağlıklısı olur bizi de bilgilendirin hayırlısı olsun 🫶🏻🥹
ozlemismom Selamlar, bende 2 şubatta 5.gün embriyosu transfer oldum. 9. Gün gecesi 63 çıktı. 12. Günde 223.