Kan vermeniz daha sağlıklı olur , gönlünüze göre olsun 💕
Ben 6 haftalık hamileyim. Tüp bebek değil. İş yerinde birlikte çalıştığım ekip arkadaşım tüp bebek sürecinde. Tam transfer olacakken tüplerinden birinde su toplaması olmuş. Tüp ligasyon ameliyatı oldu. Transfer süreci de ertelendi doğal olarak. O güzel haberi alsın diye bekliyorum. Onu üzmek ya da etkilemek istemediğim için iş yerinde arkadaşım hamile kalana kadar ekibime hamile olduğumu söylemeyi düşünmüyorum 🥲 inşallah onun da bebeği olur 🤍💜 bekleyen herkesin de 🌸