annekiz6141 yorgunannis ben doğum gününü hiç kutlamadım da anneler gününde balık tavasi, nevresim takımı, bide isimli Kur’an-ı Kerim almıştım bunları bir seferde almadım tabiki de 😄🤣 benimki de 73 75 yaşında boydan elbiselere bayılır 😄😄😄
sevaldqn1 yorgunannis kapalıysa bluz, eşarp etek tarzı olabilir yoksa mutfak eşyası da olabilir bence
Baklavaseverim yorgunannis Nevresim takımı al benim kayınvalidem nevresim takımını çok seviyor doğum gününde değil ama lohusayken 40 gün yanımda kaldı diye teşekkür amaçlı 2 farklı nevresim takımı almıştım ilk anneler gününde de eşimle para karıştırıp yemek seti almıştık 🤣🤣
fundiiim fundiiim kahve takımı alabilirsin çay takımı alabilirsin madem evde oturmayı seviyor yapsın çay kahve otursun🤭
Edacck yorgunannis ben kupa bardak aldım anneler günün kutlu olsun yazıyordu. Ne bir gün kullandı ne beğendi ne teşekkür etti. Bi daha bişey almadım.😄
anneadayii__ yorgunannis benim kayınvalidem de 60 lı yaşlarda bunu aldım doğum gününde çok beğendi derimoda bakabilirsiniz
annekiz6141 yorgunannis geçenler de gittim de almış yeni elbise giymiş gösteriyordu nasilll diye sggsgsgs