beautiful_ maşallah yaa ben sancım yoktu kontrole gittiğimde suyum azalmış günün gelmiş dediler Sünnî sancı çektim 4-5 saat bir şey hissetmedim pek sonraki bir son bir ,iki saatte oldu acilmam vs sancım o da duşa soktular çok canım aciyordu 8cm acilman var dediler ama doğuma girince doktor o kadar yok diye adamlara kızdı ama sonrası kolaydı kesiyi bir tık daha fazla attılar sanırım ,ikinmam durunca bebişi biraz ittirdiler ama doğum için girdiğimde her şey kolaylaştı üçüncü ikinmamda bebis doğdu tabi ittirdiler ama doğunca çok rahatlıyorum. Tabi kesiden dolayı oturup kalkmam daha kısıtlı oldu bir kaç ay. Devlet hastanesi olduğundan sanırım belki çok bagirdigimdan mi başıma herkes toplanmıştı sekreterlik vs canlı doğum izlediler hala sinirlerim tepeme çıkıyor kendi canimla cebellestigim için kovamadim onları.